نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1852
-
الف
+

«آتش سوزی» فلم کارگردان «پایتخت» را متوقف کرد

سوختگی شدید و به کما رفتن طراح صحنه، فلم جدید سیروس مقدم تحت نام «خواب زده» را ناتمام گذاشت.

به گزارش آی فیلم2، «الهام غفوری» تهیه‌کننده سریال «پایتخت» درپیوند با حادثه به وقوع پیوسته در جریان فلمبرداری فلم جدید خود تحت نام «خواب زده» وضاحت داد.

بانو غفوری ضمن تأیید خبر آتش‌سوزی در لوکیشن این سریال، درباره جراحت «وحید جعفری» طراح صحنه سریال خواب زده گفت: کار ما در آن لوکیشنی که وحید جعفری دچار سوختگی شد، تمام شده بود و همه عوامل به خانه‌های خود رفته بودند. آن لوکیشن باید برای فلمبرداری بعدی آماده می‌شد.

وی ادامه داد: همه گروه بیرون آمده بودند و نمی‌دانم چطور شده که وحید جعفری دوباره به لوکیشن بازگشته است اما ما احتمال می‌دهیم در آن لوکیشن گاز پیچیده و او دچار سوختگی شده است.

غفوری بیان کرد: وحید جعفری دچار سوختگی شدید شد و به‌تازگی به ما خبر دادند که او به کما رفته است. حال همه ما از این اتفاق ناگوار بسیار بد است چرا که او یک جوان خوب و همکار درجه یک بود.

این تهیه‌کننده در پایان اظهار داشت: ساخت این سریال متوقف شده و منتظر تداوی او هستیم. کاش سوختگی او در حدی بود که ما می‌توانستیم کارهای تداوی او را پیگیری کنیم.

سریال «خواب‌زده» به نویسندگی «سعید نعمت الله» قرار است در سه فصل ساخته شود و «علیرضا شجاع نوری»، «لادن مستوفی» و «ریحانه پارسا» از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «خواب‌زده» اولین سریال «سیروس مقدم» و «نعمت الله» در ژانر ترسناک به شمار می‌رود‌.

گفتنی است فصل اول تا پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم از آی فیلم2 نشر شده و مورد استقبال مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی این شبکه قرار گرفت.

فصل ششم این سریال نوروز 99 از صدا و سیمای جمهور اسلامی ایران نشر می شود.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

دانلود پایتخت 1

دانلود پایتخت 2

دانلود پایتخت 3

دانلود پایتخت 4

دانلود پایتخت 5

پایتخت 6 نوروز 99 نشر می شود

ب م / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر